Először vásároltam Nemzeti Dohányboltban, csekély eredménnyel.

- Pipadohányuk van?
- Természetesen.
- Milyen?
- Valami pirosat hoztak, mindjárt megkeresem.
- És ha esetleg nem olyant szeretnék, tudnak nekem rendelni?
- Biztosan, de még nem alakult ki a rendszer.

Szerző: winterman  2013.07.01. 21:47 3 komment

Címkék: vásárlás kereskedelem trafik Nemzeti Dohánybolt

A bejegyzés trackback címe:

https://uljleegyes.blog.hu/api/trackback/id/tr805386864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Franzi 2013.07.01. 22:03:07

engem sem tudtak kiszolgálni. "felírjuk, majd rendelünk"

ildsisy 2013.07.02. 07:25:22

Hát engem pedig kitudtak szolgálni!!! Hétfőn egyenes utam egy ilyen újjá varázsolt trafikba, rögtön kaptam olyan cigit, amit szoktam venni. És beszélgettem a trafikossal, mivel kifaggattam... :)

Tanúsító · http://enta.blog.hu 2013.07.03. 06:31:31

Ugyan már! Régi reklám: cipőt a cipőboltból!
Mivel csak "Nemzeti Dohánybolt" van (lesz), egyértelmű, hogy ott nyalókát, lónyálat árulnak. "Nemzeti Szivarbolt" nincs, a szivarok forgalmazása megszűnt! Három helyen próbálkoztam Bp belvárosában, aki a pult mögött állt, nem hogy a szivarmárkákat, típusokat nem ismerte, de azt sem tudta, mi az?!
süti beállítások módosítása